☁️SKY SHOP☁️ Правила та гарантії магазину

5.00 зірок 1 Vote

SKY Shop

Магазин
Команда форуму
Seller
Перед ознайомленням з правилами нагадуємо час роботи магазину:
Понеділок - П'ятниця 10:00 - 22:00
Субота - Неділя 12:00 - 20:00

Сайт 24/7
↪︎ sky.bot.legal ↩︎

Правила та гарантії магазину☁️SKY SHOP☁️


⛔Категорично заборонено користуватися послугами магазину особам які молодше 21-го року. ⛔
Роблячи покупку ви згодні з правилами магазину і ознайомлені, скарги щодо незнання правил не приймаються.

1. Магазин має повне право відмовити у відшкодуванні без пояснення причин.
1.1. Відшкодування у будь якому вигляді можливе тільки через подачу заявку на сайті.
1.3. Відшкодування можливе тільки при дотриманні усіх правил магазину, включаючи правила покупки.
1.4. Відшкодування можливе тільки при наявності заявки.
1.5. Заявка не може бути створена без повідомлення про проблему працівників магазину, в разі не дотримання - відмова.
1.6. Заявка про проблему приймається не пізніше 12 годин з моменту покупки, після виходу цього часу скарб вважається знайденим.
1.7 Акційні товари не підлягають поверненню, як і скарби які являються компенсацією.

2. Кожен клієнт, який має 5 покупок, або більше - має право на оскарження і отриманні відшкодування від магазину.
2.1 Клієнти які не мають 5 покупок зобовʼязані надати обґрунтовані докази, у іншому випадку - не мають право на відшкодування.
2.2 Претензії по недостачі ваги чи будь якій подібній проблемі приймаються при наявності відео з розпаковкой.

3. Кожен клієнт магазину має право на оцінку роботи або скаргу.
3.1 Оцінки щодо роботи магазину, або скарги, приймаються тільки якщо замовлення було зроблено з сайту чи бота яким володіє магазин.
3.2 Дозволена будь яка обґрунтована критика магазину, в будь якому вигляді.

4. Необґрунтовано критикуючи працівників магазину, або ж сам магазин, Ви автоматично відмовляєтесь від їх допомоги у вирішенні ваших проблем, без права на компенсацію.
4.1. При виявленні порушень правил працівниками магазину, ви - маєте змогу повідомити керівництво, та отримати винагороду.

5. Кожен клієнт може бути заблокований при необхідності, якщо ваше блокування стало випадковим - зверніться до працівників, або керівництва магазину.
5.1 Ви можете бути заблоковані за:
- не узгоджену заздалегідь рекламу;
- не обґрунтовану критику в бік магазину;
- обмовлення інших клієнтів чи працівників;
- шантаж;
- спробу обмана.

6. Заборонена реклама у будь якому вигляді у каналі/чаті магазину, заздалегідь узгоджуйте з працівниками - щоб не отримати блокування.
6.1. Приймаємо ваші пропозиції щодо реклами, або ідеї для розвитку, за винагороду, - в залежності від результату.

7. Кожен має право на отримання винагороди з розіграшів чи будь якої активності магазину.
7.1 Заборонена участь в активності магазину з кількох користувачів, як і видача себе за іншу особу.
7.2 При виявленні фальсифікацій результатів ви не отримаєте нагороди та будете заблоковані.

8. Одразу після покупки скарб переходить у власність клієнта. Ми не несемо подальшої відповідальності за той чи інший товар, після його успішного отримання. Ми гарантуємо якість товару та надійність його пакування, при виявленні ознак порушення якості товару - повідомте оператора магазину.

SKY нагадує, якщо ви не знайшли скарб, - не нервуйте, все буде гаразд якщо маєте доказ.

SKY.gif
 
Останнє редагування:
Угорі Унизу